Găseşte-ne în Google+

joi, 3 noiembrie 2011

Rezervaţia naturală Tişiţa (Vrancea, România)

Locația: Lepşa, România
Rezervaţia naturală Tişiţa
      Localizare: în bazinul hidrografic al Tisiţei, cuprinzând bazinul mijlociu si inferior al râului.
      Punctul de acces în rezervaţie este la intrare in staţiunea Lepsa pe malul drept al râului Putna. Lepsa este situată la 75KM de Focşani, pe şoseaua Focşani - Târgu Secuiesc (drumul national 2D) .
     Cheile Tisiţei sunt formate din zone cu aspect de canion alternând cu zone depresionare. Atenţie, zona este populată de carnivore mari (urşi, lupi si râşi).
      Cu speranta ca nu veti intilni nici un animal periculos, asa cum sunteti atentionati de panoul de la intrarea in rezervatie, merita sa va aventurati in revervatie. Recomand folosirea de incaltari adecvate pentru drumetie (bocanci) deoarece traseul are si portiuni "mai alunecoase". Noi am inaintat in rezervatie 3 ore (cu scurte opriri) si nu am ajuns la tunel.
     Sfat:  intrati in rezervatie dimineata (ora 9 daca se poate) pregatiti pentru 8 ore de mers


       Rezervaţia Tişiţa- Sfinxul


       Rezervatia naturală Tişiţa - Primul Popas


    Rezervaţia naturală Tişiţa


      Contrast

     Rezervaţia naturală Tişiţa - Refugiul


      Rezervaţia Tişiţa - Poiana cu brusturi


    Rezervaţia Tişiţa




       Rezervaţia Tişiţa


Rezervatia Tisita - Ochelarii


      Rezervaţia Tişiţa- Echilibru

 
     Rezervaţia Tişiţa- Pe pod? Mai bine prin apa


    Rezervaţia Tişiţa- A dainui

  
   Rezervaţia Tişiţa- Cautand capra neagra



 

 Rezervaţia Tişiţa- Printre munti





 
      Rezervaţia Tişiţa- Puterea apei

4 comentarii:

Anonim spunea...

Am fost la Cheile Tisitei. O adevarata aventura! Pacat ca nu am ajuns dincolo de tunel. Si, din (ne)fericire, nu am socializat cu niciun carnivor mare.

Unknown spunea...

Am fost si eu din nou vara trecuta si intr-adevar o adevarata aventura mai ales ca am plecat cu soare si ne-am intors cu ploaie.Peisajul este senzational.Am citit in postare ca nu ati ajuns la tunel,dupa ,,Ochelari'' mai era foarte putin de mers.

Ion spunea...

Va cred. Problema era ca am intrat in rezervatie dupa ora 12 si am mers circa 3 ore (cu pauze lungi si dese). Dupa calculele noastre inca 3h la intoarcere ne apuca seara si nu doream sa dormim cu ursii. Ne-am propus sa revenim sa refacem traseul.

Unknown spunea...

Stiti cum se spune:pauzele lungi si dese cheia marilor succese.Doar asa va puteati bucura de peisaj.V-am citit aproape toate postarile,multe informatii utile si multi kilometri de acum incolo.